چشـماتـو وآ کن،مــَـنـو نگــآهـ کــُـن

تا حالا شده دلت واسه خودت تنگ بشه؟

چشـماتـو وآ کن،مــَـنـو نگــآهـ کــُـن

تا حالا شده دلت واسه خودت تنگ بشه؟

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۶ ق.ظ

خزان هم رنگ "اکسیژن" به خود گرفت...

 

خزان هم رنگ "اکسیژن" به خود گرفت...

22 مرداد امسال پس از سکوت و کم رونقی بازار موسیقی پاپ باز هم نگاهها و امیدها به شخصی بود که بتواند این سکوت را بشکند و باز هم با ابتکاراتش همه را غافلگیر کند.

دیری نپایید که آلبوم جدید "اکسیژن" بابک جهانبخش خواننده خوب کشورمان به گونه ای فراگیر شد که در طول یک ماه و نیم از انتشارش  با اجراهای بسیار زیبای این خواننده 12 سانس موفق در تهران و نیز 2 سانس در متل قو (سلمانشهر) را به همراه داشته است.

6 مهر 92 سانس 11 و 12 سریال کنسرت های بابک جهانبخش با اتفاقات بسیار جالب و زیبایی همراه بود.

پس از پایان تبلیغات آغازین کنسرت و شمارش معکوس،هواداران حاضر در سالن چشم به کاور آلبوم "آکسیژن" که با طراحی جالب در گوشه ای از سن قرار داشت دوخته بودند.چند لحظه بعد نورهای سالن نیز با نگاه طرفداران بابک همراه شد تا صدای بابک و آهنگ "اکسیژن" سالن را غرق در احساسات و شور وصف ناپذیر کند.

اجرای دوم متعلق به آهنگی بود که جزء گلدن لیست آهنگهای اجرایی بابک به شمار می آید و از آهنگهایی که هیچ گاه از کنسرت های بابک حذف نمی شود."دوست دارم" نام قطعه دوم اجرایی بود که همخوانی همیشگی طرفداران بابک از زیبایی این اجرا به شمار می آید.

ساکسیفون یاشار خسروی جلوه بیشتری به آهنگ سوم یعنی " ای کاش" داد.

باز هم نوبت به لیست طلایی بابک رسید و این بار آهنگی که همراهان 10 ساله ی بابک بیشتر با آن خاطره دارند.

"چی شده" اون همه احساس...پیانو رضا تاجبخش و تکرار و همخوانی بدون ساز...

پس از این اجرا بابک پایه میکروفون خود را درخواست کرد و آهنگ اجرایی بعدی را یکی از بهترین آهنگهای خود توصیف کرد.

"راز" آهنگی بود که با ترانه فوق العاده و قوی خود و نیز آهنگسازی و تنظیم و صدای زیبای بابک با حس و حال خاصی اجرا شد.

اجرای بعدی به آلبوم منو بارون اختصاص داشت."به خودت باختمت" یکی از آهنگهای پر طرفدار این آلبوم نیز به زیبایی اجرا شد.

آخرین ترانه سروده شده از بابک که با آهنگسازی و تنظیم بی نظیرش همانطور که در این کنسرت ها آهنگ ثابت بوده مطمئنا در کنسرت های بعدی نیز ثابت خواهد بود.

"تا حالا شده" نام سومین تراک از آلبوم اکسیژن که با ترانه و آهنگسازی و تنظیم فوق العاده بابک یکی از پر مخاطب ترین آهنگهای این آلبوم به شمار می آید نیز بسیار زیبا اجرا شد.

پس از این اهنگ و آهنگ "یه چیزی میگی" که باز هم با هنر یاشار خسروی همراه بود بابک مقدمه کوتاهی در مورد آهنگ بعدی گفت تا دکور تعبیه شده برای اجرای ان آماده شود.

پس از معرفی نوازنده ویولن سل سرکار خانم سوگل شیری بابک این کار را یکی از آهنگهای متفاوت و خیلی خوب خود معرفی کرد.فضای آرام و سکوت مطلق سالن و تلفیق پیانو و ویولن سل و صدای آرامش بخش بابک باعث شد که آهنگ "خونه" با زیبایی خاصی اجرا شود.

در ادامه برنامه بابک قطعه ای را اجرا کرد که با توجه به نظرسنجی های انجام شده در صفحات مختلف اینترنتی و غیر آن و به خصوص سایت رسمی وی پر طرفدارترین آهنگ اکسیژن نام گرفته است.این آهنگ تراک دوم آلبوم اکسیژن یعنی "منو نگاه کن" نام داشت.

دکور سن پس از این اجرا باز هم دچار تغییر و تحولاتی شد که در نوع خود جالب بود.البته با توجه به چند کنسرت اخیر بابک برخی حدس زدند که کدامیک از کارها قرار است اجرا شود.2 چراغ پایه دار و صندلی که بینابین انها قرار گرفت و این ترانه...

دلم سوخت واسه احساسی که پای تو هدر کردم...

"ای دل" و احساس ناب بابک و باز هم هنر یاشار خسروی...

نکته ی قابل ذکر اینجاست که بابک در این سری کنسرت های خود هیچگونه آنتراکی نداشت و خود او نیز در حین اجرا  به این نکته اشاره کرد که تصمیم داشته کارهای بیشتری را اجرا کند.

پس از این اجرا بابک آهنگ "روزمرگی" را با هنرمندی تیم نوازنده خود به زیبایی اجرا کرد و پس از آن رو به حضار گفت سورپرایز ویژه ای در انتظار است...

تنه های درخت نمادین،بوزوکی بهنام حکیم،گیتار انوشیروان تقوی و مسعود همایونی،پرکاشن رضا تاجبخش،.... میلاد سعدی و...علاوه بر اینکه اصطلاحا همه فن حریف بودن تیم نوازنده بابک عزیزرا بیش از پیش نمایان می کرد سلیقه منحصر به فرد تیم اجرایی و کارگردانی بابک عزیز را نیز بیشتر جلوه می داد.

این تغییر و تحول ها خبر از تنظیمی متفاوت را هم می داد.

سورپرایز ویژه اجرای آهنگ "رویای شیرین" برای اولین بار و با فضا و تنظیمی جدید ومتفاوت و پس از آن آهنگ "ایده آل" که بابک برای پسر کوچک خود"آرتا" خوانده بود.

پس از این سورپرایز نوبت به آلبوم زندگی من و اجرای آهنگ پر طرفدار "هذیون" بود که باز هم هنرهای  یاشار خسروی و ساز بخصوص او توجه هارا جلب می کرد.

لحظاتی پس از این اجرا برای چندمین بار دکور برنامه دچار تغییراتی شد.چترهای که بر روی زمین قرار داده شد آهنگ خاطره انگیز "منو بارون" را برای حضار تداعی کرد و این تداعی خاطره دوباره اتفاق افتاد و بابک این آهنگ را به زیبایی و با احساس فوق العاده خود اجرا کرد.

در پایان برنامه هم بابک با نظرسنجی بین چند آهنگ و استقبال از آهنگ "منو نگاه کن" این آهنگ را برای پایان برنامه خود انتخاب کرد.

از مهمانان این دو سانس می توان به حضور :احمد ایراندوست-یاحا کاشانی-جوادعزتی-مه لقا باقری-آرش برهانی-احسان خواجه امیری-کوشان حداد اشاره کرد.

تیم نوازنده بابک جهانبخش را: رضا تاجبخش (پیانو و رهبر ارکستر)، بابک ریاحی پور(گیتار باس)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، بهنام حکیم (گیتاراسپانیش و بوزوکی)، ایلیار خسروی (درامز)،سوگل شیری(ویولن سل)، میلاد سعدی (پرکاشن)، مسعود همایونی(گیتار باس) انوشیوران تقوی( کیبورد و همخوان) تشکیل می دادند.

و نیز قابل ذکر است  تیم کارگردانی خوش سلیقه شرکت اکسیر نوین را آقایان آیدین سیمایی و پیمان قانع که با هنر بالای خود دکور زیبا و افکت های تصویری که در حین اجرا نمایش داده می شد را تهیه کرده بودند تشکیل می دادند.

تور کنسرت های شهرستان بابک نیز به شرح ذیل می باشد که اطلاعات تکمیلی آن از سایت رسمی بابک جهانبخش قابل مشاهده است:

9 و 10 مهر ... اهواز

11 مهر ... ساری

16 و 17 مهر ... شیراز

27 و 28 مهر ... رشت

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین و با مدیریت محمد رضا خانزاده برگزار شد.

  • م. آبان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی