چشـماتـو وآ کن،مــَـنـو نگــآهـ کــُـن

تا حالا شده دلت واسه خودت تنگ بشه؟

چشـماتـو وآ کن،مــَـنـو نگــآهـ کــُـن

تا حالا شده دلت واسه خودت تنگ بشه؟

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۶ ق.ظ

سلام دوست عزیزم

سلام به همه دوستای گلم که یه روزی گذرتون به اینجا میفته ..خوبید؟ اینجا وبلاگ منه..و دیگه هیچ وبلاگی نمیزنم...اگه خوشتون اومد بگید تا بلینکمتون...بذارید یه بیو بدم از خودم..

اسم : م.آبان  .. نویسنده هستم و رمان مینویسم..گاهی اوقات شعر هم میگم که واسه خودم نگهشون داشتم...19 سالمه..معماری میخونم..و به تازگی در ارومیه ساکن شدم..اومدی نظر یادت نره..


دوست عزیز ، .n


  • م. آبان

نظرات  (۱)

سلام پسر گلم
اومدم یه سر بزنم وحالتو بپرسم ...
موفق باشی ..منتظر مطالبو شعرهای جدیدت هستم.
میبوسمت.
پاسخ:
ممنون مادر خوبم..لطف دارید....چشم حتما...
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی